Драг сет - FZ50
Страница 1 от 1
Полезна ли е темата?
Драг сет - FZ50
Информация: Гориво при старт до 3 %, защото колата трябва да бъде максимално олекотена
Спирачки: Те не са от голямо значение, но ABS-a ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да бъде изключен, защото и той тежи все пак
Тракшън контролът е най-важната част при старта и е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да бъде изключен.
Окачване: И отпред и отзад колата трябва да е максимално висока, но на когото не му харесва може да бъде леко по-ниска (до 0.200 мм)
При старт най-важно е колата да не се клати или подскача, затова твърдостта и анти рол-а трябва да са максимални и отпред и отзад.
Компресията при тази кола специално трябва да бъде по-малка, защото купето трябва да се издаде леко назад, за да има повече сцепление на задните гуми.
Завиване: То не е от значение, важното е Toe in да е 0!
Задвижване: Диференциалът трябва да бъде ЗАТВОРЕН, за да може цялата задна ос да завърти колелата едновременно.
Предавките трябва да бъдат равни! Ето какво имам предвид: Всяка предавка трябва да връща до 3000 оборота (примерно) освен финалната, която ако може трябва да бъде по-къса. Предавателното число не е от значение, тъй като правите предавките по него.
Гуми: Тук се гледа реалното Л/Д, което се намира вдясно от плъзгача. Стойността му трябва да е възможно най-близка до 0.00 и отпред и отзад.
Като марка гуми препоръчваме EVOSTAR, BRIDGESTONE или TORRO.
Скоростите ТРЯБВА да са РЪЧНИ. Променят се с комбинацията Shift + G.
Ръчните скорости могат да се сменят с автоматичен съединител, както и с ръчен. С ръчен е по-бързо, но е значително по-трудно и се свиква по-трудно.
Предавките се настройват според дължината на отсечката !
Това е темата ни за драг сетъп с тази кола. Надяваме се да е била от полза.
Спирачки: Те не са от голямо значение, но ABS-a ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да бъде изключен, защото и той тежи все пак
Тракшън контролът е най-важната част при старта и е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да бъде изключен.
Окачване: И отпред и отзад колата трябва да е максимално висока, но на когото не му харесва може да бъде леко по-ниска (до 0.200 мм)
При старт най-важно е колата да не се клати или подскача, затова твърдостта и анти рол-а трябва да са максимални и отпред и отзад.
Компресията при тази кола специално трябва да бъде по-малка, защото купето трябва да се издаде леко назад, за да има повече сцепление на задните гуми.
Завиване: То не е от значение, важното е Toe in да е 0!
Задвижване: Диференциалът трябва да бъде ЗАТВОРЕН, за да може цялата задна ос да завърти колелата едновременно.
Предавките трябва да бъдат равни! Ето какво имам предвид: Всяка предавка трябва да връща до 3000 оборота (примерно) освен финалната, която ако може трябва да бъде по-къса. Предавателното число не е от значение, тъй като правите предавките по него.
Гуми: Тук се гледа реалното Л/Д, което се намира вдясно от плъзгача. Стойността му трябва да е възможно най-близка до 0.00 и отпред и отзад.
Като марка гуми препоръчваме EVOSTAR, BRIDGESTONE или TORRO.
Скоростите ТРЯБВА да са РЪЧНИ. Променят се с комбинацията Shift + G.
Ръчните скорости могат да се сменят с автоматичен съединител, както и с ръчен. С ръчен е по-бързо, но е значително по-трудно и се свиква по-трудно.
Предавките се настройват според дължината на отсечката !
Това е темата ни за драг сетъп с тази кола. Надяваме се да е била от полза.
Страница 1 от 1
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите
|
|