Официален форум на [BDragT] Bulgarian Drag Team
Добре дошли във форума на [BDragT] - Bulgarian Drag Team.
Регистрирайте се ! Отнема секунди !
Само регистрираните потребители могат да се възползват от пълните функции на форума-да създават, коментират, оценяват теми, да виждат линкове и снимки.

Регистрирайте се ! Отнема секунди !Smile Нека развием една добра игра Smile


[BDragT] Bulgarian Drag Team


Join the forum, it's quick and easy

Официален форум на [BDragT] Bulgarian Drag Team
Добре дошли във форума на [BDragT] - Bulgarian Drag Team.
Регистрирайте се ! Отнема секунди !
Само регистрираните потребители могат да се възползват от пълните функции на форума-да създават, коментират, оценяват теми, да виждат линкове и снимки.

Регистрирайте се ! Отнема секунди !Smile Нека развием една добра игра Smile


[BDragT] Bulgarian Drag Team
Официален форум на [BDragT] Bulgarian Drag Team
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Драг сет XRG

Go down

Драг сет XRG  Empty Драг сет XRG

Писане  [BDragT] Administrator Вто 20 Мар 2012, 17:55

ИНФОРМАЦИЯ - единственото тук, което трябва да направите, е ГОРИВО ПРИ СТАРТ да бъде от 3% до 10%.
СПИРАЧКИ - 700NM, 52%- 57% баланс, ИЗКЛЮЧЕН ABS - !!

Височина (отпред и отзад) - няма значение, дали ще е по-ниска отпред, или обратното, но е желателно отпред и отзад да са с равни височини или да са близки ( с не повече от 0,50м разлика ).Тук може да започнете със 0,150м ( отпред и отзад ), за да не е нито високо, нито ниско.
Твърдост - Не по-малко от 150 N/мм (отпред и отзад)
Компресия - минимум 15.5 Ns (отпред и отзад). Целта е да не подскача колата.
Анти-рол - МАКСИМУМ ( 170 ) - да не се клати колата наляво-надясно.
ЗАДВИЖВАНЕ - Тук скоростите зависят от това дали ще карате на 400 метра, или на 800 или на 1100.
Единственото, което със сигурност трябва да знаете е, че трябва да сте със Затворен диференциал или с Съединителен LSD. Вискозният LSD и Отвореният диференциал са за дрифт.
ГУМИ - Също доста важен момент в направата на сета.
Марка - Попринцип тя няма голямо значение, но TORRO е добър избор.
Тип - ШОСЕ НОРМАЛНИ (отпред и отзад)
Налягане - Тук то е в зависимост от задвижващите колела. В случай това са задните, и затова ОТЗАД налягането не трябва да е голямо и зависи от дължината на отсечката.
Пример:
- При дистанция 400м. - 140 kPa - 150 kPa
- При дистанция 800м. - 150 kPa - 175 kPa
- При дистанция 1100м. ( GP Track [DEMO] с финал - последната отбивка на правата ) - 175 kPa - 200 kPa

Камбър - гледа се РЕАЛНО Л/Д, което се намира след плъзгача.То трябва да е 0,0 или възможно най-близка стойност до 0,0.
Това е по сета. Но той не е най-важната "съставка" на драга. Тук голямо значение има и ВРЕМЕТО ЗА РЕАКЦИЯ, т.е да успяваш да отлепиш възможно най-бързо на старта, без да правиш фал старт и да сменяш бързо скоростите. Скоростите ТРЯБВА да са РЪЧНИ. Променят се с комбинацията Shift + G.
Ръчните скорости могат да се сменят с автоматичен съединител, както и с ръчен. С ръчен е по-бързо, но е значително по-трудно и се свиква по-трудно.
Предавките се настройват според дължината на отсечката !

Това е от нас, [BDragT].[/b]



Драг сет XRG  Exampl12Драг сет XRG  Exampl13 яаааъ[list=1][*][list]dfg[*]
[BDragT] Administrator
[BDragT] Administrator
Administrator
Administrator

Брой мнения : 19
Точки активност : 56
Join date : 20.03.2012
Местожителство : Русе

http://www.bdragt.alle.bg

Върнете се в началото Go down

Върнете се в началото

- Similar topics

 
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите