Драг сет XRG
Страница 1 от 1
Драг сет XRG
ИНФОРМАЦИЯ - единственото тук, което трябва да направите, е ГОРИВО ПРИ СТАРТ да бъде от 3% до 10%.
СПИРАЧКИ - 700NM, 52%- 57% баланс, ИЗКЛЮЧЕН ABS - !!
Височина (отпред и отзад) - няма значение, дали ще е по-ниска отпред, или обратното, но е желателно отпред и отзад да са с равни височини или да са близки ( с не повече от 0,50м разлика ).Тук може да започнете със 0,150м ( отпред и отзад ), за да не е нито високо, нито ниско.
Твърдост - Не по-малко от 150 N/мм (отпред и отзад)
Компресия - минимум 15.5 Ns (отпред и отзад). Целта е да не подскача колата.
Анти-рол - МАКСИМУМ ( 170 ) - да не се клати колата наляво-надясно.
ЗАДВИЖВАНЕ - Тук скоростите зависят от това дали ще карате на 400 метра, или на 800 или на 1100.
Единственото, което със сигурност трябва да знаете е, че трябва да сте със Затворен диференциал или с Съединителен LSD. Вискозният LSD и Отвореният диференциал са за дрифт.
ГУМИ - Също доста важен момент в направата на сета.
Марка - Попринцип тя няма голямо значение, но TORRO е добър избор.
Тип - ШОСЕ НОРМАЛНИ (отпред и отзад)
Налягане - Тук то е в зависимост от задвижващите колела. В случай това са задните, и затова ОТЗАД налягането не трябва да е голямо и зависи от дължината на отсечката.
Пример:
- При дистанция 400м. - 140 kPa - 150 kPa
- При дистанция 800м. - 150 kPa - 175 kPa
- При дистанция 1100м. ( GP Track [DEMO] с финал - последната отбивка на правата ) - 175 kPa - 200 kPa
Камбър - гледа се РЕАЛНО Л/Д, което се намира след плъзгача.То трябва да е 0,0 или възможно най-близка стойност до 0,0.
Това е по сета. Но той не е най-важната "съставка" на драга. Тук голямо значение има и ВРЕМЕТО ЗА РЕАКЦИЯ, т.е да успяваш да отлепиш възможно най-бързо на старта, без да правиш фал старт и да сменяш бързо скоростите. Скоростите ТРЯБВА да са РЪЧНИ. Променят се с комбинацията Shift + G.
Ръчните скорости могат да се сменят с автоматичен съединител, както и с ръчен. С ръчен е по-бързо, но е значително по-трудно и се свиква по-трудно.
Предавките се настройват според дължината на отсечката !
Това е от нас, [BDragT].[/b]
яаааъ[list=1][*][list]dfg[*]
СПИРАЧКИ - 700NM, 52%- 57% баланс, ИЗКЛЮЧЕН ABS - !!
Височина (отпред и отзад) - няма значение, дали ще е по-ниска отпред, или обратното, но е желателно отпред и отзад да са с равни височини или да са близки ( с не повече от 0,50м разлика ).Тук може да започнете със 0,150м ( отпред и отзад ), за да не е нито високо, нито ниско.
Твърдост - Не по-малко от 150 N/мм (отпред и отзад)
Компресия - минимум 15.5 Ns (отпред и отзад). Целта е да не подскача колата.
Анти-рол - МАКСИМУМ ( 170 ) - да не се клати колата наляво-надясно.
ЗАДВИЖВАНЕ - Тук скоростите зависят от това дали ще карате на 400 метра, или на 800 или на 1100.
Единственото, което със сигурност трябва да знаете е, че трябва да сте със Затворен диференциал или с Съединителен LSD. Вискозният LSD и Отвореният диференциал са за дрифт.
ГУМИ - Също доста важен момент в направата на сета.
Марка - Попринцип тя няма голямо значение, но TORRO е добър избор.
Тип - ШОСЕ НОРМАЛНИ (отпред и отзад)
Налягане - Тук то е в зависимост от задвижващите колела. В случай това са задните, и затова ОТЗАД налягането не трябва да е голямо и зависи от дължината на отсечката.
Пример:
- При дистанция 400м. - 140 kPa - 150 kPa
- При дистанция 800м. - 150 kPa - 175 kPa
- При дистанция 1100м. ( GP Track [DEMO] с финал - последната отбивка на правата ) - 175 kPa - 200 kPa
Камбър - гледа се РЕАЛНО Л/Д, което се намира след плъзгача.То трябва да е 0,0 или възможно най-близка стойност до 0,0.
Това е по сета. Но той не е най-важната "съставка" на драга. Тук голямо значение има и ВРЕМЕТО ЗА РЕАКЦИЯ, т.е да успяваш да отлепиш възможно най-бързо на старта, без да правиш фал старт и да сменяш бързо скоростите. Скоростите ТРЯБВА да са РЪЧНИ. Променят се с комбинацията Shift + G.
Ръчните скорости могат да се сменят с автоматичен съединител, както и с ръчен. С ръчен е по-бързо, но е значително по-трудно и се свиква по-трудно.
Предавките се настройват според дължината на отсечката !
Това е от нас, [BDragT].[/b]
яаааъ[list=1][*][list]dfg[*]
Страница 1 от 1
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите
|
|