Drift set XRG
Страница 1 от 1
Drift set XRG
Това е един прост сет, който може да подобрявате много лесно.
От раздел информация правите горивото колкото ви трябва, добавеното при пит гориво 2-3% и смяна на гуми при износване на 50-60%, за да може ако се завъртите в пита и спрете на питстопа да не ви смени гумите ако са леко загрети.
Спирачки-без значение. Аз лично съм ги настроил на 1000-1050 Nm с баланс 59% със включен ABS.
Окачване- Отзад настройваме височината 0,110 mm. твърдостта на 45N/mm, компресията на 7NS и Antiroll-30-40Ns
Отпред малко по-ниско 0,095-0,100мм., твърдост 50N, компресия 6Ns и Antiroll 30-50Ns - в този диапазон.
Задвижване-Избирате си или затворен диференциал, или вискозен LSD. При отвореният диференциал се разпределя въртенето по лявата и дясната задна гума, в зависимост от това накъде поднася колата. Този диференциал става и за някои номера. За вискозният не знам нищо, но знам, че е за дрифт и трябва да се направи на 8-12Nms/rad.
Скоростите са различни за всеки. Първа и втора са като хард трак-а, трета се скъсява с 50-60 единици, четвърта също с 100 някъде и пета не се пипа
Гуми- EVOSTAR,BRIDGESTONE
Отпред се помпят средно. Да речем в диапазона от 220-280. Камбъра на Реално Л/Д трябва да е около 2,00
Отзад може да си напомпят и докрай, но поне на 250-260 kPa. Камбър на реално Л/Д се прави по към нулата. Тоест от -0,60 до +0,60 долу-горе. За да поднася задницата повече, изберете Хибридни гуми.
Това е по простият дрифт сет, който може повече, да споделя !
От раздел информация правите горивото колкото ви трябва, добавеното при пит гориво 2-3% и смяна на гуми при износване на 50-60%, за да може ако се завъртите в пита и спрете на питстопа да не ви смени гумите ако са леко загрети.
Спирачки-без значение. Аз лично съм ги настроил на 1000-1050 Nm с баланс 59% със включен ABS.
Окачване- Отзад настройваме височината 0,110 mm. твърдостта на 45N/mm, компресията на 7NS и Antiroll-30-40Ns
Отпред малко по-ниско 0,095-0,100мм., твърдост 50N, компресия 6Ns и Antiroll 30-50Ns - в този диапазон.
Задвижване-Избирате си или затворен диференциал, или вискозен LSD. При отвореният диференциал се разпределя въртенето по лявата и дясната задна гума, в зависимост от това накъде поднася колата. Този диференциал става и за някои номера. За вискозният не знам нищо, но знам, че е за дрифт и трябва да се направи на 8-12Nms/rad.
Скоростите са различни за всеки. Първа и втора са като хард трак-а, трета се скъсява с 50-60 единици, четвърта също с 100 някъде и пета не се пипа
Гуми- EVOSTAR,BRIDGESTONE
Отпред се помпят средно. Да речем в диапазона от 220-280. Камбъра на Реално Л/Д трябва да е около 2,00
Отзад може да си напомпят и докрай, но поне на 250-260 kPa. Камбър на реално Л/Д се прави по към нулата. Тоест от -0,60 до +0,60 долу-горе. За да поднася задницата повече, изберете Хибридни гуми.
Това е по простият дрифт сет, който може повече, да споделя !
Страница 1 от 1
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите
|
|